Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Yuspify egy machine learning algoritmusokon alapuló ajánlórendszer, amely személyre szabott ajánlásokkal, termékelhelyezésekkel és keresési eredményekkel teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A látogatók viselkedése és preferenciái alapján a Yuspify lehetővé teszi, hogy a potenciális ügyfelek kimagasló felhasználói élményben részesüljenek, amely nem csupán a vásárlási kedvet és a webshop bevételét növeli, de a vásárlók elkötelezettségére is hatással van. Ajánlódobozaikat az Unas platformon önkiszolgáló módon lehet percek alatt működésbe hozni, de már a Shoprenter más, egyedi fejlesztésű e-commerce platformok integrációját is vállalják, valamint további platformintegrációk is várhatóak még az idei évben.

„A járványügyi helyzet következtében az e-kereskedelem dinamikus növekedésnek indult, szinte már nem létezik olyan bolt, ahol nincs lehetőség online vásárlásra. Manapság nem nagy ördöngösség egy webshopot létrehozni, azonban az egyre nagyobb versenyben folyamatos újítások kellenek a jövedelmező működéshez. Az együttműködés keretében szeretnénk a Yuspify megoldását széles körben megismertetni, hiszen rendkívül nagy potenciált látunk benne” – mondta Körömi János, a Clue PR ügyvezetője.

„Elsősorban azért választottuk a marketingkommunikációs feladatok ellátására a Clue PR ügynökséget, mert a kommunikációs szakmai ismeretek mellett a magyar piacon kiváló szakértelemmel rendelkeznek az e-kereskedelem területén” – mondta Herbszt György, a Yuspify termékfelelőse.