Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az intenzív hálózatbővítés a brand és a marketing aktivitások új alapokra helyezését kívánja meg, ezért egy olyan ügynökséget kerestek, aki átfogóan tudja támogatni a vállalat marketingjét stratégiai, digitális kommunikáció, kreatív és kampány oldalról is. Több körös beszélgetést és prezentációt követően a Progressive Reklámügynökséget választották.

„Nem írtunk ki tendert, közvetlenül kerestük meg a Progressive-et, mert referenciáik, tapasztalatuk alapján nagyon meggyőzőek voltak. Gyorsan be is bizonyították, hogy jók voltak a megérzéseink. Konkrét kampányokkal kerestük meg őket, de egy jóval komplexebb megközelítést adtak nekünk” – mondta Suplicz Rita, a Kulcs Patikák marketing és pr-managere.

„Bár az elmúlt több mint 20 évben szinte a hazai pharma szektor összes szereplőjével dolgoztunk már, patika branden most először van alkalmunk bebizonyítani, hogy mit tudunk. A Kulcs Patikákban nagy nyitottságot és hatalmas energiákat látunk, amelyek jó alapot adnak a hosszú távú, sikeres együttműködéshez” – nyilatkozta Szabó Orsolya, a Progressive operatív igazgatója.

„Régi vágyunk volt, hogy együtt dolgozhassunk egy patikalánccal, mert digitális oldalról sok kihívást, újdonságot és rengeteg lehetőséget rejt magában. Kellemes meglepetés volt, hogy milyen nyitottsággal álltak az előzetes elképzeléseinkhez, izgalmas lesz dolgozni a digitális ökoszisztémájuk fejlesztésén” – mondta Szabó Áron, a Progressive digitális vezetője.

A Progressive felel többek között a kommunikációs stratégia kidolgozásáért, a márkapozícionálásért, a teljes kampánymanagementért, a digitális ökoszisztéma fejlesztéséért és az online csatornák managementjéért.