Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A dentsu international ügynökségi csoport a hat vezető globális márkája egyikeként vezeti be az iProspectet, amely digitális fókuszú, end to end médiaügynökségként folytatja működését. Az iProspect az első olyan globális ügynökség, mely performancia alapú márkaépítést kínál.

A bevezetés részeként az iProspect újrapozícionálása is megtörtént. Az ügynökség az adat alapú performancia marketing és a művészi szintre emelt márkaépítés találkozásából született. Ez az egyedi megközelítés a digitális specializációra épül, mely lehetővé teszi a valós idejű és precíz optimalizációt, hogy felgyorsítsa a márkák növekedését rövid, és hosszútávon egyaránt.

A mai trendekre választ adó hitvallás szellemében az iProspect jelmondata: “Brands Accelerated”. A szlogen a frissített logóval együtt a márka előremutató arculatát fémjelzi.

Amanda Morrissey, az iProspect globális igazgatója így nyilatkozott: „Új erő vagyunk az iparágban, egy olyan szervezet, mely évtizedes tapasztalatra és szakértelemre építve agilis, digitális fókuszú és jövőbe mutató megoldásokat nyújt. Az egyetlen dolog, amin nem változtattunk az a márkanév, de a megújult arculatnak köszönhetően még ez is másképp mutat. Az iProspect rugalmasan, pontosan és gyorsan képes az általa kezelt márkákhoz igazítani a saját működését, hogy magasabb szintre emelje azok teljesítményét és hatékony üzleti növekedést biztosítson számukra a jelenben és a jövőben egyaránt.”