Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

„Évtizedek óta gyakorlatilag alig változó márkastratégia és üzenethalmaz mellett dolgozunk a magyar piacon, ezért felüdítő, amikor egy ügynökség új megközelítést vagy szempontokat hoz be a munkánkba. A Café ezzel hívta fel magára a figyelmünket az egyébként rendkívül színvonalas tenderanyagokat felvonultató ügynökségek közül” – mondja Kárpáti Marianna marketingvezető.

A tender középpontjában egy őszi eladásösztönző kampány állt. Az alapvető cél a megkönnyített ablakcsere folyamat bemutatása és a pénzvisszatérítés akció hangsúlyozása volt.

„Nagyon ritkán találkozunk olyan összeszedett és hasznos feedback-kel, amit a VELUX csapattól kaptunk már a prezentáció alatt. Ez sokat segített abban, hogy azonnal partnerként kezdjünk el közösen gondolkodni, és egy remek hangulatú és hatékony közös munkát vetít előre” – mondta el Várkonyi Eni, a Café Communications társ-kreatívigazgatója, aki a kreatív csapattal együtt már várja a januárban induló közös munkát.