Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Érdekes, változásokkal teli időszakon van túl a Labowsky kreatív műhely csapata. Az elmúlt hat évben a megrendelői oldal elvárásait progresszív módon kiszolgáló, különböző területekről érkező szakembergárda szerteágazó ismeretanyaggal, tudással, egyben különféle személyiségekkel töltötte meg az ügynökség életét. A változatosságból és különbözőségből egyedi egység állt össze.

labowsky_logo_before_after_black_1

Az elmúlt évek tapasztalatai megerősítettek bennünket abban, hogy – akárcsak a frissített logónk – sokoldalúak vagyunk, készek a változásra. Szeretjük a kihívásokat, legyen szó a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál arculattervezéséről, a Bonduelle és a Cornexi csomagolásainak redesignjáról, vagy éppen egy teljes körű Suzuki kampányról” – mondja Kismarty-Lechner Balázs, a Labowsky egyik tulajdonosa.

Az új branding egyértelműen jelzi: a Labowsky elkötelezett a fejlődés mellett, a jövőbeni iparági változások vezetőjeként kíván részt venni benne. Célja, hogy a lehető legmagasabb színvonalon tudja kiszolgálni partnereit, és minőségi megoldásokat tudjon biztosítani valamennyi ügyfele számára.

labowsky_logo_before_after_black_2

„Szeretünk kreatív műhelyünkben új dolgokat előállítani, vagy régieket megújítani, és most jött el az ideje, hogy ez az újítási vágy átalakítsa saját arculatunkat is. A korábbi logóban egymás mögött elhelyezett, elforgatott, stilizált lombikok jelentek meg, ami a Labowsky megalapításának idejéből eredő forma, és tökéletesen szemléltette, hogy megvan közöttünk a kémia legyen szó saját kis közösségünkről vagy az ügyfelekről. Az új arculat követi a minket ért változásokat: a betű térbe helyezésével egy új dimenziót nyitottunk meg a logó és a Labowsky életében is. Ez a hatodik szülinapi ajándékunk saját magunknak, amely egyben fontos mérföldkő is egy cég életében, amikor érdemes megszemlélni, honnan indultunk, most hol tartunk, és ezek alapján kialakítani egy, a jövőben is sikereket hozó stratégiát. Folyamatosan változunk, de az identitásunk ugyanaz, ezért a logófrissítés sem járt színváltozással, maradt az üde, mégis markáns Labowsky-kék” – mondja Kismarty-Lechner Balázs.

labowsky_logo_before_after_white_3

Az új arculaton az ügynökség saját szakemberei dolgoztak, és már megjelent az ügynökség weboldalán, a közösségimédia-csatornákon és a cég prezentációiban is.