Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A Red Lemon Media exkluzív partnerséget kötött az Enterie független nemzetközi pr-ügynökségi hálózattal, amely innovatív megoldásokkal kívánja segíteni a vállalati hírek áramlását. A cég az Európai Uniót és az Amerikai Egyesült Államokat tekintve jelenleg 14 országban van jelen, kiemelt szolgáltatásuk, az EnterieGO egy sajtóközlemények kiadására, illetve újságírók és véleményvezérek tájékoztatására létrehozott platform.

Az Enterie egy olyan nemzetközi hálózat, amely független tech, pr- és marketing ügynökségeket foglal magába a világ közel húsz országból. 2017-ben hozta létre a Profeina, egy varsói székhelyű pr- és kommunikációs cég. Magyarországon a Red Lemon Media elsőként kötött exkluzív partnerséget a hálózattal, így a jövőben ők biztosítják a nemzetközi ügyfelek számára a hazai piaci igényekhez szabott kommunikációt.

„Minden márkának és vállalatnak el kell fogadnia, hogy úgy tud csak hatékonyan kommunikálni, ha figyelembe veszi az adott piac sajátosságait. Mi egyfajta szakmai szűrőként funkcionálunk és a hazai viszonyokhoz szabjuk a nemzetközi hálózatba érkező sajtóanyagokat, valamint koordináljuk az itthoni kiadás folyamatát. Új partnerekre és a best practice-ek megosztására is számítunk a hálózaton belül, hiszen a jelen helyzetben még inkább fontos, hogy képben legyünk a nemzetközi trendekkel, ezért csatlakoztunk az Enterie-hez” – mondta el a partnerség és az új szolgáltatás bevezetése kapcsán Hajagos Rita, a Red Lemon Media egyik tulajdonosa és szakmai vezetője.

„Ha egy cég vagy márka feltölt egy sajtóközleményt a rendszerünkbe, az nem jelenti azt, hogy minden piacon ugyanazt a verziót szeretné kommunikálni. A helyi pr-ügynökségeink lefordítják és – ami a legfontosabb – lokalizálják a szöveget minden esetben. Ugyanaz a módszer nem működik minden országban. Hiszünk a helyi szakértőinkben, akik ismerik a piacot, amelyek lokálisan merőben eltérnek egymástól” – nyilatkozta Michal Rakowski, az Enterie hálózati igazgatója.