Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

„Nagyon boldogok vagyunk ezzel a felkéréssel. Azt gondolom, hogy a kisebb projektekkel ügyfelünk azt szerette volna felmérni, hogy milyen a közös munka, hogyan tudunk együtt gondolkodni. Az egész csapat büszke arra, hogy lead ügynökségként mi felelünk mostantól a márka teljes kommunikációjáért” – fogalmazott Vankó Csilla, az Artvertising Group stratégiai tervezési igazgatója.

A legutóbbi feladat TVC koncepciókra és az ezekhez tartozó kreatív anyagokra vonatkozott. A megbízás azonban már a Hungaria márka valamennyi kommunikációs eszközeire szól, amelyek közé a TVC-n kívül más OOH megoldások, HORECA és POS anyagok, csomagolástervezések és az esetleges fesztiválmegjelenések is tartoznak majd a jövőben.

„Nagyon örülünk ennek a sikernek! Egy új ügyféllel mindig izgalmas az első időszak, amikor kialakul a kapcsolat és megismerjük egymást. A megbízásunk határozatlan időre szól. Azon dolgozunk, hogy ez minél tovább tartson és értékes munkákat tegyünk le az asztalra” – tette hozzá Mán Kata, az ATL&Design divízió Group Head Directora.

A két vezető mellett Both Zsuzsáé, Kerék Anitáé, Hende Helgáé és a kreatív csapaté a dicsőség, akik stílusosan egy pezsgőbontással fogadták az irodában az örömhírt.