Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

„Fantasztikus látni, hogy tényleg egy hullámhosszon vagyunk a megbízóval, és külön örülünk annak, hogy a tavalyi sikeres kampányunk után ismét minket bíztak meg ennek a nagyon szép és fontos társadalmi üzenetet közvetítő kommunikációnak a kidolgozásában” – fogalmazott Vankó Csilla, a nemrég kinevezett Director of Strategic Planning.

Az apák napját a 20. század elején kezdték el megtartani az anyák napja párjaként, de népszerűsége Európában csak az elmúlt évtizedekben nőtt meg, ahogy az apaság szerepe is egyre nagyobb hangsúlyt kapott a közbeszédben épp úgy, mint a pszichológiában. Idén június 16-án, vasárnapra esik ez az alkalom. Ennek apropóján a Prostamol márka azt üzeni, hogy szeretjük az édesapákat, ezért vigyázunk rájuk.

„Külön öröm és büszkeség a csapatnak, hogy az integrált kampányhoz tartozó TV szpotot annyira szerette az ügyfél, hogy Lengyelország is átvette, így ott is a mi filmünkkel mondanak majd köszönetet az apáknak” – tette hozzá Mán Kata, a nemrég összevont ATL&Design divízió Group Head Directora.

A kampányt a TV szpot mellett rendezvényszponzoráció, interaktív fogyasztói aktivitás, patikai és PR kommunikáció is erősíti.