Az új trendeknek megfelelően a Scitec Nutrition saját influencer ügynökséget keresve tendert írt ki, hogy megtalálja azt a partner, aki számos európai országban felkutatja és koordinálja majd a márka számára hiteles influencereket.
Farkas Dániel, a Star Network vezető menedzsere szerint: “Nagyon örültünk a Scitec tenderének, hiszen teljesen egybevág a Star Network stratégiájával, miszerint az influencer marketing jövőjét mi a minőségi kreatív és account szolgáltatások nyújtásában látjuk. Külön remek lehetőség, hogy nem csak hazánkban, de más országra vonatkozólag is bizonyíthatjuk szakmai hozzáértésünket.”
“A Scitec innovatív termék- és marketingszemléletéhez nagyon közel áll a Star Network lendületes munkamódszere, ezért is örömmel nézünk elébe az ügynökséggel való közös munkának” – mondta el Szende Attila, a Scitec Nutrition Influencer Marketing Vezetője.
A megbízás első mérföldköve, hogy a Star Network kidolgozza Magyarország mellett több európai országban a vállalat influencer kommunikációjának alapjait.