Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az elkezdett közös munka első állomása a „Vegeta Natur” termékcsalád social felületeinek kezelése (Vegeta – Főzz Szabadon – Facebook oldal, Vegeta Magyarország – Instagram oldal). A márka a social media kommunikáció elsődleges céljaként a fiatalabb korosztály elérését, figyelmének felkeltését, valamint a márka elérésének és interakcióinak növelését tűzte ki.  Ennek megvalósulását szolgálják a márkaoldalakhoz csatolt, újonnan kialakított Facebook csoportok, azaz azok a zárt közösségek, ahol nem csak a márka, hanem a tagok is beszélgethetnek egymással, illetve a friss információk közzétételét követő értesítések miatt több emberhez eljutnak az üzenetek.

A neo továbbá szakmai tanácsadóként is szorosan együttműködik a Podravka márkákkal kapcsolatos kommunikációs stratégia kialakításában, aminek további apropót ad az év második felétől a cég 60. évfordulója várhatóan kiemelt marketingkommunikációs aktivitással.

Nemzetközi piacra gyúr a Neo Interactive

A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition és a Neo Interactive digitális marketingügynökség hosszútávon köteleződött el egymás mellett

Multinacionális ügynökséghálózat helyett magyar partnert választott a Scitec, amikor a neo-t hirdette ki győztesnek legutóbbi Social Media tenderén. „Nincsen ugyan külföldi irodájuk, de mind abszolút, mind relatívan a neo demonstrálta a legmeggyőzőbben azon készségeket és kompetenciákat, amiket fontosnak tartunk egy ügynökségnél” – magyarázta döntésüket Gyenes András, a Scitec vezérigazgatója.

Az együttműködés első célkitűzése, hogy 13 európai országra nézve nyerő hirdetési stratégiát alakítsanak ki a neo szakemberei a testépítő célközönségnek szánt márkákra vonatkozóan. Azaz mindegyik ország közösségi média hirdetéseinek menedzselése az eddig elsősorban magyar piacra fókuszáló neo kezébe került az idei évtől. Összetettebbé teszi a kezelendő helyzetet, hogy az érintett országokban nemcsak a fogyasztási szokások, hanem az értékesítési csatornák is eltérők.