Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A dublini European Excellence Awards-on a Café PR OTP Egészségpénztárnak szervezett, az egészségügyi öngondoskodás fontosságát hangsúlyozó, „A munka nem várhat” című, lakosságot célzó kampányával megnyerte a Financial Services kategóriát. Az Eventiada Awards moszkvai döntőjén az NNG és a Café PR a legfiatalabb generációkat megcélzó, az informatikus szakma szépségéit egy mondókáskönyv formájában prezentáló, „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című kampányával a Best in Corporate Communications kategóriát nyerte meg. A Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) által szervezett döntőn a Café PR az OTP Nyugdíjpénztárral közösen szervezett újszerű integrált kampányával, a nyugdíjcélú megtakarítások fontosságára felhívó OTP Mentor Programjával a Best in Marketing Communications kategóriában szerezte meg az első helyet.

OTP_Egeszsegpenztar

Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult, idén az European Excellence Awards Financial Services kategóriáját elhozó kampánya, a 2016-ban megkezdett stratégiát folytatva, az egészségügyi öngondoskodás fontosságára hívta fel a lakosság figyelmét. Ezúttal az állami egészségügyi intézményekben tapasztalható hosszú és kiszámíthatatlan várakozási idők és a munka összeegyeztetésének kihívásaira helyezve a hangsúlyt.

Az „A munka nem várhat” kampány koncepcióját, insightját az ügynökség az OTP Egészségpénztár adataira, valamint az OTP Öngondoskodási Index eredményeire alapozva alakította ki. A kutatás rámutatott, hogy bár a lakosság az egészségügyi öngondoskodást kiemelten fontosnak tartja, mégis kevesen rendelkeznek ilyen célú megtakarítással. Ugyanakkor évről évre többen és többen költenek magán-egészségügyi kezelésekre.

 Az Eventiada Awards Best in Corporate Communications kategóriáját az NNG és a Café PR a „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című, egy mondókáskönyv készítését és az azt beharangozó kommunikációs kampány szervezésesét magába foglaló közös kampányával nyerte meg.

NNG_1

A magyar nyelven Varró Dániel verseivel és Baranyai (b) András illusztrációival készült kiadványt az NNG jövőre a nemzetközi piacon is útjára indítja. Az angol nyelvű verzió szintén az NNG neve alatt jelenik meg, és célja a 21. század legújabb információtechnológiai szakmáinak érthető, gyerekek számára is befogadható bemutatása, hogy ezzel is IT pályára sarkallják a legfiatalabb generációt.

OTP_Mentor_2

Az Eventiada Awards Best is Marketing Communications kategóriáját megnyerő integrált kampányával az OTP Egészségpénztár és a Café PR a korábbi években közös kampányaink sorát folytatta egy nagyobb csavarral: a korábbi években azt mutatták be, hogy milyen következményei lehetnek annak, ha nem teszünk félre nyugdíjas éveinkre, ezúttal viszont megfordították a dolgot és az idei kampányunkban azt mutattatták be az Y és Z generáció számára, hogy ha már ma elkezdenek félretenni, olyan nyugdíjas éveik lehetnek, mint amilyeneket elképzeltek maguknak.

A háttérkutatásokból kiderült, hogy a megcélzott generációk tagjai olyasvalakik útmutatását keresik, akik már egyszer kerültek ugyanabba vagy hasonló helyzetbe, mint most ők. Az ezután a felismerés után indított OTP Mentor Programban az OTP Nyugdíjpénztár négy kiválasztott fiatal számára biztosított lehetőséget arra, hogy a saját végzettségének vagy érdeklődési körének megfelelő szakmában tapasztalt, de ma már boldog nyugdíjas életet élő mentortól tanulhasson. Egy egész hónapon át különböző feladatok megoldásán keresztül és személyes találkozók alkalmával nyerhettek bepillantást abba, hogy milyen az, ha valaki úgy választ szakmát, hogy az a hivatásává válik.

A programban résztvevő fiatalokat és mentoraikat egy hónapon keresztül a Speak Easy Project dokumentumfilmes stábja követte. A program kreatív arculatának kidolgozását a Café Communications végezte.
(BrandTrend)