A legsportosabb hozzáállása a New Wave Media Group-nak volt, 24 munkatárssal indultak a 4x2km-es váltóban. Az ügynökség minden szervezeti egysége képviseltette magát a váltócsapatokban, összesen hat csapattal startoltak, a leggyorsabbak is ők voltak. Íme az összesített eredmények:
Csapatnév | Pont |
New Wave | 76 |
DAN_Run | 50 |
Go Geometry | 27 |
Ogilvy PR | 22 |
Artvertising | 19 |
Deepinsight | 19 |
Faster Promotion | 17 |
OMG | 16 |
„Nagy örömmel tapasztaltuk az ügynökségek lelkesedését az ADRun iránt. A futás népszerűsége ismét bebizonyosodott, reméljük jövőre még több csapat jelentkezik, hiszen itt minden résztvevő nyer. A kiválasztott táv teljesítése sikerélmény, maga a program pedig az egyik legjobb csapatépítő az egészséges életmód jegyében. A jótékonysági célú felajánlást külön köszönjük!” – fogalmazott Kocsis Árpád, a BSI ügyvezető igazgatója.
A BSI a nevezési díjak 10%-ából létrehozta az “ADRun Alap”-ot, amelyet a legjobban teljesítő ügynökség szabadon használhat fel. Csak egy kikötés van: olyan lehetőségre kell fordítani a nyereményt, ami a csapatok közti előrelépést, a szakmai fejlődését segíti elő – legyen szó egy study tour-ról egy kedvenc városba; részvétel egy szakmai eseményen. A New Wave Media Group ezt a nyeremény összeget felajánlotta a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat javára.
(BrandTrend)