Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Új ügyfelekkel bővült a Mindea portfóliója, februártól az Optent, márciustól a sloggit és a Schwarzkopf Professionalt köszönti új megbízói között. A megbízásokat meghívásos, zárt tendereken nyerte el az ügynökség.

Az Opten Informatikai Kft. Facebook jelenléte teljes stratégiai újratervezésen esett át, melynek célja a több mint 20 éves múltra visszatekintő, meghatározó céginformációs piaci szereplő közösségi média kommunikációjának felzárkóztatása.

A sloggi csapatával az együttműködés rögtön az első nagy volumenű, nemzetközi ZERO Feel kampány lokális adaptálásával kezdődött, és a továbbiakban a márka aktív és interaktív közösségi média kommunikációjának fejlesztésével folytatódik.

Mostantól a csapatnak a makulátlan frizurákkal sem lesz gondja, hiszen a Henkel csoporthoz tartozó Schwarzkopf Professional helyi professzionális fodrászcsapatával együtt dolgozva fogják izgalmas, élő tartalmakkal edukálni, képezni a hazai fodrász szakmát a közösségimédia csatornákon.

„Különösen izgalmas számunkra, hogy az új megbízások keretében nagy szerepet kap az élő tartalmak készítése, ami kiemelt prioritás számunkra. Régóta törekszünk rá, hogy a márkák
közösségimédia kommunikációját elmozdítsuk a stock fotók világából és valódi, hiteles tartalmakkal töltsük meg a Facebookot és az Instagramot” – nyilatkozta Mészáros Beatrix, a Mindea ügyvezetője.
(BrandTrend)