A Próbakő Kommunikáció az elmúlt évek során folyamatosan szélesítette tevékenységi körét: a klasszikus PR-hez tartozó feladatok mellett évek óta nyújt többek közt social media, online content marketing és digitális hirdetéskezelési szolgáltatásokat ügyfelei részére. Az új divízióval ezen tevékenységi körök erősítése, valamint újak bevezetése a cél. A közeljövőben ugyanis a közösségi média kampányok mellett digitális tréningeket is tartanak majd, elsősorban hazai kis- és középvállalkozások számára.
Nagy András, a Próbakő alapító-ügyvezetője elmondta: „A PR szakma folyamatos változáson megy keresztül, határvonalai egyre inkább elmosódnak. Elengedhetetlen lépést tartani ezzel a fejlődéssel, ezért is döntöttünk úgy, hogy digitális munkáink külön divíziót érdemelnek, és ezzel párhuzamosan kidolgoztuk a hazai vállalkozásoknak szóló tréningcsomagunkat is. Munkánk során számos olyan ügyféllel találkoztunk, akik ugyan felismerték a különböző digitális szolgáltatások fontosságát, mégsem volt lehetőségük ügynökségre bízni azok elvégzését. A tréningekkel nekik szeretnénk segítséget nyújtani.”
Az új részleg élére Mucsi Márton került, aki több mint 10 éves digitális kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. A Ludwig múzeumban töltött hét év alatt a múzeum social media felületeinek folyamatos kezelése mellett dolgozott többek közt online kommunikációs stratégiák kidolgozásán, egyes kiállítások interaktívvá tételén, illetve kétszer is közreműködött a LUMU honlapjának és blogjának megújításán. „Fontosnak tartom, hogy a Ludwig Múzeumban töltött éveimnek köszönhetően az ügyféloldali szemlélet a sajátom, így nagyon könnyen tudok azonosulni a hozzánk tréningre érkezők problémáival és szükségleteivel.”
(BrandTrend)