Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait a Morpho. A stratégiai tervezés és tanácsadás, valamint a márka erősítése mellett a kommunikációs ügynökség a CSR és a közösségi média feladatokban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.

„Örülünk és büszkék vagyunk rá, hogy a Hankook Tire Magyarország Kft. minket választott. Hiszünk abban, hogy szakértőink és a vállalattal közösen megalkotott kommunikációs stratégia aktívan hozzájárul a kitűzött üzleti célok eléréséhez és tovább építi a Magyarországon több mint egy évtizede gyártó tevékenységgel is jelen lévő népszerű márka imidzsét. A lendületes kommunikációt megújult PR stratégiával, integrált megoldásainkkal, színes és kreatív tartalmainkkal támogatjuk” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezetője.

A megbízás 2018 januártól a Hankook teljes körű PR tevékenységének ellátására vonatkozik: a termék- és vállalati kommunikációs tanácsadás, projektmenedzsment mellett a Morpho közreműködik a gyártó CSR stratégiájának megvalósításában.
(BrandTrend)