A mémkultúrát idéző kampánnyal jelentkezik az idei Nemzetközi Coming Out Day, vagyis az Előbújás Napja alkalmából a Budapest Pride. Az első coming outokat bemutató sorozatot az Ogilyv/Geometry cégcsoporthoz tartozó Geometry Global készítette és online, illetve gerilla matricákon találkozhatunk majd velük.
A család felé történő előbújás az LMBTQ közösség tagjai számára óriási kihívás, hiszen a legfontosabb igazságokat a hozzánk legközelebb állóknak a legnehezebb elmondani. A kreatívok ezeket a nehéz pillanatokat igyekeznek könnyedebb oldalról megragadni, és a napjainkban népszerű mémkultúrára építve egy ütős képben elmesélni.
A sorozat vicces első coming outokat mutat be a beszélő szemszögéből, egyszerre mutatva a családtagok eltúlzott, teátrális reakcióját, melytől mindenki retteg legbelül. A vizuálokon megjelenő irónia különösen fontos, hiszen sokszor csak humorral győzhetjük le belső félelmeinket, és tapasztalhatjuk meg az igazság felszabadító erejét.
A Budapest Pride és a Geometry a tavalyi, a Magyar Civilszervezetek közössége és a MagNet Civil Kapcsolatok Program által meghirdetett civil rapid randin ismerkedett meg, és kötött támogatói együttműködést.
Az alkotók, Geometry Global Hungary:
Creative Director: Tóth Andrea
Head of Art: Thurzó Levente
Copywriter: Bagladi Gábor
Account Executive: Ostoróczky Boglárka
(BrandTrend)