Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A Cannes Corporate Media & TV Awards reklámmustrát idén 8. alkalommal rendezték meg a francia Riviérán, amelynek keretében a világ legjobb reklám-, és filmes szakemberei versenyeznek 5 fő-, és 41 alkategóriában.

A klasszikus megoldásokon túl idén először díjazták a 360 fokos technológiával készült filmeket és dokumentumfilmeket, és a kifejezetten közösségi média felületekre szánt alkotásokat is.

A McCann Budapest E.ON-nak készült „E1ső a biztonság” című filmje két kategóriában, a Belső kommunikáció és HR-témájú alkotások közt is Arany Delfin díjat nyert, illetve hazánkból egyedüliként a Grand Prix-t érő Fehér Delfin trófea shortlist-jére is felkerült.

E.ON E1ső a biztonság: Sütő Zoltán Története from CRAFT BUDAPEST on Vimeo.

A megrázó film annak kapcsán készült, hogy bár az E.ON biztonsági intézkedéseinek köszönhetően egyre kevesebb az áram- vagy gázhálózati technológiához kapcsolódó baleset, a közlekedési balesetek száma nem csökkent az elmúlt évek alatt. Ezek okait elemezve szinte mindenhol az állapítható meg, hogy a kollégák az autóvezetést rutinfeladatnak tartják, az azzal összefüggő kockázatokat nem mérlegelik megfelelően.

A McCann Budapest két munkatársa, Silye Dániel (Branded Content Specialist) és Éry Márk (Creative Producer) egy valós, az E.ON-nál megtörtént, kollégákat érintő autóbalesetet dolgozott fel.

Újabb magyar sikerek Cannes-ban[2]

A díjnyertes alkotást Nagy Viktor Oszkár jegyzi.

Megbízó:

E.ON Hungária Zrt.

E.ON Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője: Károlyi Zsuzsanna

E.ON Hungária Zrt. munkavédelmi vezetője: Darázs Henriett

Marketing és kommunikációs szakértő: Könczöl Imre

Alkotók:

Rendező: Nagy Viktor Oszkár

Operatőr: Kürti István, Balázs István Balázs

Vágó: Sass Péter

Producer: Éry Márk

Executive Producer: Silye Dániel

Kreatívigazgató: Havasi Gábor

Art Director: Monori Bálint Gusztáv

Copywriter: Zöld Attila

Account Director: Kaszta Imola, Pallós Olivér
(BrandTrend)