Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Az Internetes Vásárlás Napja és a Black Friday akciós online platformokat működtető digitális ügynökség ezúttal az iskolakezdési akciókat szervezte egy helyre. A Nyárzuhanás oldalon a szülők a tanévkezdéshez, sőt, tágabb értelemben az anyukákhoz, családhoz, őszhöz kapcsolódó kedvezmények közül mazsolázhatnak.

A site-on elérhető akciók augusztus 14. és 20. között érvényesek. A kedvezményező kereskedők között megtalálhatóak a legnagyobb webáruházak – például a Mediamarkt.hu vagy az EMAG – csakúgy, mint a kisebb speciális webshopok.

nyarzuhanas_comic_640x360

A Nyárzuhanást népszerűsítő kampányban a neo szokatlan, anim gif bannereket használ a reklámvakság elkerülésének céljával. Továbbá programmatic rendszerekben forgalomterelő, dinamikusan változó kreatívok jelennek meg rotálva a számtalan különböző akciót. Az online hirdetések mellett rádiós szpotok is segítik, hogy az egyhetes időszakban minél többen eljussanak a Nyárzuhanás.hu-ra.

Az oldal főtámogatója a Mastercard, aki számára a bankkártya használat ösztönzését és az ezzel kapcsolatos edukációt biztosítja a Nyárzuhanás. Az eseményben résztvevő e-kereskedők felé pedig a Magyar Posta csomagküldő szolgáltatása, az MPL jelenik meg B2B kommunikációval.
(BrandTrend)