Kategória: Hír és Ügynökség.

Az e-kereskedelmi szoftverfejlesztésben meghatározó szerepet betöltő Virgo Systems idei projektjei között szerepelt többek között az Extreme Digital webáruházat kiszolgáló háttérrendszerek és felhasználói felületek teljes megújítása, valamint a mobil specifikus szoftverfejlesztői szolgáltatásokat kínáló Virgo Mobile alapítása, melyek kommunikációját a Próbakő koordinálta. Az ügynökség meghívásos tenderen nyerte el a feladatokat, és emellett menedzseli a Virgo employer branding kezdeményezéseit is, melynek részét képezi a közösségi médiában futó #facesofvirgo kampány, illetve a vállalat Közép-Dunántúli regionális szerepének, valamint a Virgo cégcsoport és a Veszprémi Egyetem kooperációjának kommunikációs támogatása.

Október 4-6-a között, az ingatlanipar legnagyobb nemzetközi kiállításán vett részt a Próbakő Kommunikáció, az Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK) megbízásából, amit ugyancsak egy meghívásos tender keretein belül nyert meg. A szakma vezető B2B platformján, a müncheni Expo Real 2016 kiállításon az ügynökség a helyszíni mellett, az előkészületi és az utómunkát is menedzselte, amibe beletartozott a nemzetközi sajtókapcsolati munka és az interjúszervezés is.

A Próbakő Kommunikáció B2B kommunikációs referencialistáján olyan jelentős vállalatok szerepelnek továbbá, mint az Unilever, az ASTRA vagy az ELMŰ-ÉMÁSZ-MÁSZ csoport.
(BrandTrend)