Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A ZIM Insight Reklámügynökség gondozásában született meg a Lite Ride közlekedésbiztonsági rendezvény ötlete és kreatív arculata, az október 22-én megvalósuló esemény PR-feladatait pedig a VIPR Kommunikációs Ügynökség végzi.

lite-ride

Átlagosan évente több, mint 20 000 ember szenved sérülést közúti közlekedési balesetek során Magyarországon. A sérülések jelentős része lakott területeken, városokban, falvakban következik be. Egy részük elkerülhető lenne, ha a közlekedők tisztában lennének a láthatóság fontosságával, ezért szervezik meg 2016. október 22-én a közlekedésbiztonsági ingyenes Lite Ride programot, amelyen bárki részt vehet Újbuda egyik frekventált helyén, a Feneketlen-tó mellett, az Edömér utcában.

A szervezők, azaz Újbuda Önkormányzata, a KTI Közlekedéstudományi Intézet az Országos Balesetmegelőzési Bizottság és az XI. kerületi Rendőrkapitányság közös célja, hogy minél többekben tudatosodjon a biztonság igénye, minél többen tudják, hogy ők maguk mit tehetnek a saját és mások biztonságáért, s lehetőleg mindenki legyen „látó és látható”!
(BrandTrend)