Születésnapi rendezvény helyett egy kreatív közösségi kampánnyal ünnepelte 25. évfordulóját a FERLING, amely 1991-es alapítására tekintett vissza az elmúlt hónapokban. Június óta több közösségi média-felületen lehetett találkozni a #ferling25 hashtaggel, amely a 25-ös számot kiemelő fotókat rejtett, kezdetben a pr-ügynökség saját ötleteivel, később pedig a kreatív kedvű érdeklődőket is bevonva.
Közel 80 pályázat érkezett a #ferling25 felhívásra, a pályázók pedig gyakran elrugaszkodtak a 25-ös szám korlátaitól, és fantáziadús megoldásokkal töltötték meg a FERLING Facebook-oldalát. Akadt, aki a pécsi Magasház 25 emeletes épületét örökítette meg, mások kártyalapokból, dobókockákból vagy épp pénzérmékből rakták össze a születésnapi számjegyeket, és a különböző rendszám- és közlekedési táblák, valamint a házszámok is népszerűek voltak.
(BrandTrend)