Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A világ leghatékonyabb ügynökségeit listázó, frissen megjelent Effie Rankings szerint 2015-ös teljesítménye alapján a magyar ACG a világ leghatékonyabb független reklámügynöksége. Az ACG Budapest a lista alapítása óta másodszor érte el ezt a helyezést, idén olyan ügynökségeket megelőzve, mint a Droga5 (USA) és Wieden+Kennedy (USA).

2011 júniusában indította a reklámok hatékonyságát mérő Effie Rankings listát az Effie-díj tulajdonosa és a Warc globális marketingkutató vállalat. Az ACG alapítása óta a nemzetközi lista top 10-es mezőnyében szerepel, és 2014. után idén másodszor lett első a „leghatékonyabb független ügynökség” kategóriában. Érdekesség, hogy a budapesti reklámügynökség teljesítménye alapján a „leghatékonyabb független ügynökségi hálózat” lista negyedik helyére is felkerült.

Az Effie-díjat 1968-ban alapította a New York-i székhelyű Amerikai Marketing Szövetség (NYAMA). A jelenleg 65 ország ügynökségeinek teljesítményét mérő díj nagyon hamar a marketing- és reklámszakma legrangosabb elismerésévé lett, ezért „Marketing Oscarként” is emlegetik. Elismertségének titka, hogy egységes szakmai szempontok alapján, a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen olyan elismerés, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza.

ACG_EffieBest_03

„Az ACG alapítása óta folyamatosan arra fókuszál, hogy kiemelkedő kreativitás mellett, valóban működő, eredményes kommunikációs megoldásokat hozzon létre. 2014-ben gyönyörű 10 éves születésnapi ajándéknak éltük meg az első helyezést. Az, hogy három éven belül másodszor is a lista élén végeztünk, valamennyi munkatársunk és ügyfelünk szakmai munkájának és professzionalizmusának legszebb visszaigazolása” – nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.
(BrandTrend)