Szeptembertől a Europcar teljes körű pr kommunikációs feladatait a Well PR Ügynökség végzi. A megbízást az ügynökség meghívásos tenderen nyerte el. Első közös kampányuk a Europcar portfóliójának legújabb tagjának, a Volkswagen e-Up! elektromos autó pay per use alapú bérlésének bevezetése lesz.
A Magyarország legnagyobb autókölcsönzői hálózatával rendelkező Europcar júniusban kiírt tenderén hat ügynökség indult, melyek közül a Well PR-re esett a cég választása. Az első közös kommunikációs kampányuk a Volkswagen e-Up! elektromos városi autó bevezetése lesz. Szeptember végétől a Volkswagen e-Up! már pay per use alapon bérelhető a Europcarnál, vagyis mindenki csak annyit fizet, amennyit használja az autót. Így akár már egy órára 2990 forintért is elérhetővé válik ez a városi kisautó, amely az elektromos motor miatt nem bocsát ki káros anyagokat, halk és költséghatékonyan tölthető.
„Erősíteni szeretnénk a piaci helyzetünket, ezért tartottuk fontosnak, hogy nagyobb hangsúlyt fektessünk vállalatunk kommunikációjára. A Volkswagen e-Up! bevezetése ideális kezdet a közös munkához, mivel egy igazi városi autóról van szó, környezetbarát és elsőként nálunk lehet akár egy órás időtartamra is kibérelni, igen kedvező áron” – nyilatkozta az együttműködés kapcsán Badáczi Zsanett, a Europcar marketing vezetője.
(BrandTrend)