Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az AVON a közvetlen értékesítési piac meghatározó szereplőjeként már 25 éves múltra tekint vissza Magyarországon. Termékeit Tanácsadókon keresztül, a személyes kapcsolatra építve értékesíti már a kezdetektől, azonban a modern kor elvárásainak megfelelve 2013 végén megnyílt online értékesítési felülete, az AVON Online is.

Az AVON Online, mint új értékesítési csatorna számos lehetőséget hordoz magában az e-kereskedelem területén, hiszen segítségével új vásárlókat szerezhet a vállalat. Az AVON ezen új lehetőségek kiaknázása érdekében két meghívásos tendert is kiírt, melyeken a hatékony e-mail marketing rendszer kiépítéséhez és működtetéséhez keresett partnereket.

Az e-mail marketing stratégia kialakításra a ReachMedia Kft. kapott megbízást. Feladata, hogy a vállalattal szoros együttműködésben adatvezérelt marketing alapokon meghatározza a célcsoportokat, megtervezze az üzeneteket, majd tartalmi és vizuális elemekkel megalkossa az e-maileket. A tevékenység része az e-mailek kiküldése, tesztelése, elemzése és finomhangolása is.

Az e-mail küldés operatív feladatainak ellátására kiírt tendert a d-code Kft. nyerte, melynek fő feladata annak biztosítása, hogy a vállalat e-mailjei megfelelő minőségben és mennyiségben érjék el a potenciális vásárlókat, illetve a küldések hatékonyságának folyamatos felülvizsgálata, riportálása.

A közös munka augusztus közepén kezdődik mindkét ügynökség esetében.
(BrandTrend)