Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A közép- és délkelet-európai digitális hirdetési hálózatot működtető ThinkDigital stratégiai megállapodást kötött az Adaptive Mediával, a magyar piac független online sales house-ával.

Magyarországi piaci szerepének erősítése céljából 2015. július 1-jével stratégiai együttműködésre lépett a régió legnagyobb digitális médiaértékesítési és technológiai hálózata, a ThinkDigital az Adaptive Media Sales House-zal. Az együttműködés keretében a ThinkDigital és az Adaptive Media egyesítik hirdetési portfóliójukat, illetve a ThinkDigital budapesti irodájának tevékenységét az Adaptive Media és a Videohouse szervezetébe integrálják.

“Nagyon örülünk, hogy stratégiai kapcsolatba léptünk a legnagyobb regionális online hálózattal. A ThinkDigitallal kötött megállapodás ugrásszerű fejlődési lehetőséget jelent az Adaptive Media számára” – jelentette ki Sopov István ügyvezető. “Az együttműködés egyszerre érinti a hagyományos display- és a videóhirdetési tevékenységünket, továbbá világszínvonalú nemzetközi reklámfelületekhez való hozzáférést tesz lehetővé.”

A partnerség keretében a magyar online sales house széleskörű hazai médiaportfóliója kiegészül olyan nemzetközi felületekkel is, mint a Shazam és a Facebook prémium hirdetési megoldásai. A Dailymotion videóhirdetési megoldásaival kibővülve pedig a Videohouse már egymillió magyar internetezőt ér el.
(BrandTrend)