Kategória: Hír és Ügynökség.

Az új szervezőcsapat az ütős zenei line up mellett különleges vizuális és kulturális élményt, felhőtlen szórakozást ígér július 15. és 19. között az egyik legszebb fesztiválhelyszínen, Tokaj-Hegyalján. A fesztivál marketingkommunikációjáért a Brandmakers Group felel, a sajtókommunikációhoz kapcsolódó feladatokkal pedig a Red Lemon Mediát bízták meg.

Közel 60 nemzetközi és hazai előadó vesz részt a színes látványvilággal és szélesített zenei kínálattal startoló Kingdom of Hegyalja Fesztiválon, amelynek névadó szponzora a Borsodi. A Rudimental, a Milk and Sugar, a Nightwish mellett többek között a Punnany Massif, az Irie Maffia vagy éppen az Ivan and The Parazol is fergeteges koncerttel várja majd a bulizókat. Az új szervezőcsapat célja, hogy elérhető áron kínáljon minőségi szórakozást a fesztiválrajongóknak, így április 9-ig mindössze 13 990 forintért váltható hetijegy.

A Red Lemon Media öt éven keresztül látta el az EFOTT pr tevékenységét, azonban szervezeti átalakítások miatt idéntől az EFOTT házon belül oldja meg a kommunikációt. Emellett például a Miss Balaton szépségverseny, a GLAMOUR Woman of The Year, a Fridge fesztivál, a Budapesti Pálinkafesztivál, a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivál, a VIVA Comet, a Playboy Man of The Year vagy a David Hasselhoff nevével fémjelzett Celebrate the 80’s & 90’s with the Hoff is a Red Lemon referenciái között szerepel.
(BrandTrend)