Kategória: socialbranding.

Rekord látogatottsággal zárt a Sziget, a nyár legnagyobb bulija. A fesztiválozók egészségéről a Helperek 600 fős csapata gondoskodott: idén volt a legtöbb dolguk, összesen 3300 esetben volt szükség gyors és szakszerű ellátásra. Az önkéntes segítők munkáját immár hatodik éve termékek széles skálájával támogatta az Amway.

A fesztivál egyenlő a bulizással, az önfeledt kikapcsolódással. Ám ha mégis baj történne, gyorsan érkezik a segítség, akcióba lépnek a Helperek. A Sziget Fesztivál több mint félmillió látogatójának egészségügyi ellátásáról idén is a Helperek Önkéntes Segítők Közhasznú Egyesületének tagjai gondoskodtak éjjel-nappal. 600 fős csapatuk, a Sziget teljes területén dolgozó járőrök és az egészségügyi bázis munkatársai összesen 3300 esetet láttak el.

„Összességében teljesen „üzemszerűen” zajlott az idei fesztivál, komolyabb baleset nem történt, a nagy hőség és a rekord látogatószám miatt volt szükség több ellátásra. A szokásos fesztiválbalesetek, a boka- vagy térdficam mellett napégéssel, napszúrással, kiszáradással találkoztunk a legtöbbször. Szerencsére a legtöbben már jól tudják, mire fontos figyelni bulizáskor” – mondta el Kupsza Péter, a Helperek alelnöke.

20180813-NagyvaradiKitti (18)

A Helperek munkáját az Amway Hungária idén is termékek széles körével támogatta. Az éjjel-nappal dolgozó járőrök egészségéről a NUTRILITE Naponta vitamin gondoskodott, táskájukban pedig az Amway HOME L.O.C. nedves törlőkendő kapott helyet. Az egészségügyi bázis megfelelő higiéniai körülményeit az Amway HOME mosogató- és tisztítószerei biztosították.
(BrandTrend)

Source: New feed