Bács-Kiskun és Zala megye székhelyeinek csatlakozásával már közel 2,3 millió vásárló élhet a kényelmes online vásárlás és az érintésmentes áruátvétel korszerű lehetőségével. A dinamikusan fejlődő online-üzletág a tervek szerint a jövőben további településeken is minőségi és megbízható vásárlási alternatívát kínál a vevőközönségnek. A nyitási akció keretében április 30-ig az átvétel díja jelképes egy forintba kerül.
Olvass tovább
Májustól a 89.5 MHz-en szól tovább a Rádió 1
Új frekvenciára költözik hamarosan a budapesti Rádió 1. A jelenleg a 96.4 MHz-en hallható népszerű kereskedelmi adó a Médiatanács döntésének értelmében május 5-től a 89.5-ös frekvencián szól majd tovább.
Olvass tovább
Bemutatkozott az AXIUM POS terminál platform
Az európai piac fizetési szolgáltatója, a Worldline és márkája az Ingenico felgyorsítja a kereskedelem digitális átalakulását a most bemutatott AXIUM platformnak, és az arra épülő, piacon egyedülálló Android 10-alapú POS termináloknak köszönhetően.
Olvass tovább
Több mint 300 élelmiszertermékkel bővíti idén saját márkás kínálatát a SPAR
Az áruházlánc 3600-nál is több saját márkás árut forgalmaz, amelynek közel fele élelmiszer. A vállalat a hazai beszállítókkal együttműködve és saját élelmiszer-termelő egységeinek bővítésével folyamatosan növeli kapacitását. A bicskei és perbáli Regnum húsüzemek, és az üllői SPAR enjoy. convenience üzem új termékfejlesztéseit a folyamatosan változó fogyasztói szokások indokolják.
Olvass tovább
Véroxigénszint-méréssel frissült a Huawei okoskarkötője
Új egészségfigyelő funkciókkal, véroxigénszint-méréssel, tíz napos üzemidővel érkezik Magyarországra a Huawei okoskarkötője. A Watch Fit sorozat legújabb tagját, a Watch Fit Elegant-ot prémium anyagokból készítették: rozsdamentes acél készülékház, csiszolt üvegfelület és különlegesen puha anyagú óraszíj biztosítja a letisztult és minőségi viseletet. Emellett teljes értékű okoseszközként kapcsolódik a telefonunkhoz – Android és IOS rendszerekhez egyaránt – és megjeleníti a legfontosabb értesítéseket is.
Olvass tovább
Stratégiai együttműködést kötött a Pek-Snack és a Kometa
A Pek-Snack meggyőződése, hogy a minőség egyszerre cél és eszköz. Ennek érdekében folyamatosan fejlesztik termékeiket, valamint új stratégiai megállapodásokkal erősítik piaci pozíciójukat és növelik fogyasztóik elégedettségét. Az idei év első, kiemelt partnere a Kometa99 Zrt.; a két cég közti megállapodás értelmében a Pek-Snack sonkát tartalmazó termékei a második negyedévtől kizárólag Kometa sonkával készülnek majd. Ezzel egyszerre növelik a hazai alapanyagok stratégiai szerepét és védik a magyar munkahelyeket – írják.
Olvass tovább
Önmagunk elfogadására buzdít az Allee
A bodypositivity, vagyis önmagunk elfogadása áll az Allee április 9-én induló virtuális divatbemutatójának középpontjában: az aktuális tavaszi divattrendek bemutatása mellett az Allee felhívására jelentkezők közül kiválasztott nyolc civil szereplő és a divatklipek között tartott online kerekasztal-beszélgetés is a helyes önkép kialakítását és megőrzését segíti.
Olvass tovább
A KBC jelentést tett közzé a fenntarthatóság területén elért eredményiről
A KBC 2021. április 1-én tette közzé éves fenntarthatósági jelentését, ami áttekinti a KBC fenntartható bankbiztosítóként és alapkezelőként 2020-ban elért eredményeit. A jelentés részletesen bemutatja, hogy miként járulnak hozzá a KBC fenntarthatósági célkitűzései a Fenntartható Fejlődési Célok eléréséhez. A KBC a nemzetközi GRI-szabványokat követi, és 2019 óta alkalmazza a Fenntarthatósági Számviteli Standard Testület (SASB) által kidolgozott kritériumokat is. 2019 óta a KBC a fenntarthatósági jelentésében figyelembe veszi a klímaváltozás pénzügyi kockázatait elemző munkacsoport ajánlásait is. A jelentés részletesen megvizsgálja az éghajlati célkitűzéseket és a fenntarthatóságra vonatkozó tények és adatok áttekintését, azokat a területeket, amelyekre a KBC befolyást gyakorolhat, és azt is, hogy a KBC miként
Olvass tovább
A Westendben nyílt meg az eMAG harmadik budapesti üzlete
A járvány miatt elrendelt boltzár váratlan feloldása nyomán az eMAG április 8-ára hozta előre harmadik budapesti üzletének megnyitását a Westend bevásárlóközpontban. Az első napon az okostelefonok, okosórák, Bluetooth fejhallgatók és szelfibotok voltak a legnépszerűbb termékek – írják.
Olvass tovább
Magyarországon is elérhető a Wiser okosotthon-megoldás
Magyarországon is elérhetővé tette Wiser okosotthon-megoldását a Schneider Electric. A modulárisan bővíthető rendszer azon túl, hogy még nagyobb kényelmet biztosít, fenntarthatóbbá is teszi az otthonainkat.
Olvass tovább