Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Tesco az október 18-i menopauza világnap alkalmából indította el úttörő menopauzaprogramját, amely az érzékenyítésen és az őszinte párbeszéden keresztül támogatja munkatársnőit a változókor időszakában. A menopauza hazánkban a középkorú női munkavállalók 60 százalékát érinti valamilyen formában, ennek ellenére a témát még sok helyen tabuként, kizárólag magánügyként kezelik. A Tesco programjának célja, hogy a női munkatársak mintegy 30 százalékát képviselő csoport számára őszinte és támogató hátteret és párbeszédre alkalmas platformot biztosítson. Magyarországon mintegy egymillió nőt érint a menopauza vagy más néven változókor, ami a 2019-es 45 és 55 év közötti női foglalkoztatottak közel 60 százaléka. A hazai nők többnyire csendben szenvednek, mert sok esetben kínosnak érzik a témáról beszélni, így az érintettek környezete keveset tud róla, és gyakori, hogy a menopauzán áteső nők sincsenek mindennel tisztában.