Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Ma még mindig inkább csak második autónak mernek elektromos járművet vásárolni a magyarok, noha a Nissan meggyőződése az, hogy teljes értékű családi autóként is tökéletesen megállja a helyét.

Ennek bizonyítására ajánlott fel egy Nissan LEAF-et a Nissan Sales Central & Eastern Europe a Turbometal blognak. A cél 1000 kilométer megtétele volt, egészen Milánóig, ahol a BL-döntőt élvezhették a srácok az UEFA Bajnokok Ligáját főszponzorként támogató Nissan jóvoltából.

Az autós videoblog csapata ezúttal is teljes gázzal vetette bele magát a feladatba, hogy az autó képességeinek határát felfedezzék. A túráról szóló 14 perces kisfilm július 21-én debütált a blog oldalán. A film elkészítésében az ACG Reklámügynökség állt a bloggerek rendelkezésére.
(BrandTrend)