Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

“A Sláger TV 2009-ben (akkor még Nóta TV elnevezéssel) Galambos Lajossal tárgyalásokat folytatott egy esetleges televíziós műsorblokk indításáról és az ehhez szükséges védjegyek bejelentéséről, de végül a felek együttműködése meghiúsult, amit a Sláger TV tudomásul vett. A Sláger TV 2015. április és 2015. május közötti időszakra vonatkozóan megállapodást kötött Galambos Lajossal közös műsor gyártására, és ’Egy Est Galambos Lajcsival’ címen négy epizódot készített és sugárzott a megállapodás alapján. A műsorra vonatkozó megállapodás a határozott időtartam lejártával megszűnt. Ezt követően Galambos Lajos és a Sláger TV között nem volt és jelenleg sincs üzleti és jogi kapcsolat. A közös műsorokkal kapcsolatban a felek együttműködve jártak el, jogi vagy üzleti vitájuk nincs. A csatorna tulajdonosa és Galambos Lajos a kölcsönös tiszteleten és megbecsülésen alapul, korrekt viszonyt ápoltak. Ennek fényében megdöbbenéssel állunk azon alaptalan állítások előtt, amelyek Magyarország egyik leghallgatottabb reggeli rádióműsorában hangzottak el.

A Sláger TV nem kíván további kommentárt fűzni az esethez, de felkéri az érintett szereplőket, beleértve az érintett újságírókat is, hogy törekedjenek a minimális szakmai, etikai és jogi szabályok betartására, és biztosítsák a sajtóban elhangzó állítások valódiságát.”

A ma reggeli Morning Show-ban megszólalt büntetőügyével kapcsolatban Lagzi Lajcsi, és az élő adásban megnevezte, szerinte ki jelenthette fel. A közlemény az erre adott válasz.
(BrandTrend)