Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Az outletközpont 2016-ban bemutatja, a divat mindenkié, így plakátjairól hivatásos modellek helyett maga a vásárló fog visszanézni ránk.

„Felméréseink alapján több mint másfél millió látogatóval zártuk a tavalyi évet. Ennyi ember között óriási a megoszlás nem csak kor szerint, de testalkat alapján is” – meséli Imre Csaba, a Premier Outlet igazgatója. „Fontos számunkra, hogy senki se érezze magát kirekesztve, mindenkihez szóljunk, így elhatároztuk, hogy 2016-ban magukat a vásárlókat állítjuk reflektorfénybe. Ennek érdekében a kérdőíves lekérdezések és kutatások mellett, a reklámkampányainkban is helyet kapnak: a 2016-os évben hivatásos modellek helyett ők lesznek a kampányarcaink.”

Az új koncepció a március 18-20. között megrendezésre kerülő Vásárlási Maratonnal indul útjára.
(BrandTrend)