Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Magyarországon Hosszú Katinka az első, aki tesz is azért, hogy eredményeit, országos ismertségét, az üzleti életben, piaci alapon is pénzre váltsa; a Playersroom áruházláncban egy hete lehet vásárolni az Iron Lady márkanév alatt bevezetett baseballsapkáit és motivációs karkötőit – írja a 24.hu.

A 24.hu ezért is voltunk kíváncsi arra, milyen sikerre vezethet ez az úttörő vállalkozás a magyar piacon? Az első hét alapján úgy tűnik, a boltokat egyelőre még nem az Iron Lady termékekért rohamozzák meg a vásárlók. Igaz az is, semmilyen kampány nem kísérte a piaci bevezetést. Az Iron Lady termékek csak szimplán felkerültek a polcokra, és az, hogy egyáltalán van ilyen, az úszónő közösségi oldalának hála, mint a népmese, terjed szájról szájra. Információjuk szerint az első héten bő száz darabot értékesítettek belőlük országosan, ami bevezető kampány híján teljesen normális.

Arányait tekintve a vásárlók egynegyede vett a 7990 forintos baseballsapkából, míg háromnegyede a 490 forintos motivációs karkötőt választotta.
(BrandTrend)