Kategória: Röviden.

A BrandTrend márkás beszélgetései mától újra elkezdődtek egy valódi szellemi és kulináris közösségi létet támogató patinás helyen, a CENTRÁL Kávéházban.

brandtrend-central-kerekasztal

A kultúra és nyelv mellett a sport fontos társadalmi kohéziós erő. Tömegeket, így vagyonokat mozgat meg. Nemcsak  sporteszközökről és sportruházati márkákról beszélünk, hanem  stadionok, regionális és nemzetközi beszállítók, márkák, városok, rajongói közösségek kapcsolódnak szponzorokkal.

Mennyit ér egy magyar sportmárka? Miért hiányzik a fenntartható sportmárkaépítés Magyarországon?

A BrandTrend moderálásával ők beszéltek ma:

Georg F. Hemingway, Budapest Honvéd, NB I
Elbert Gábor, Paks, NB I
Sipos Jenő, MLSZ, szóvivő
Kaszó Klára, Magyar Sí Szövetség, elnök
Csomor Tamás, IRONMAN magyarországi jogtulajdonos
Muszbek Mihály, sportközgazdász
Hrutka János, LOTUS ügynökség, ügyvezető
Bálint Mátyás, Nemzeti Sport , vezető szerkesztő

Izgalmas volt, a részletek hamarosan itt a brandtrend.hu oldalon..