Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A FANNA a legutóbbi blogbejegyzésében egy érdekes témát feszeget. A ‘The Bold Type’ Netflix sorozat által ihletett írásukban, egy olyan, folyamatosan felbukkanó társadalmi ideállal foglalkoznak, ami a mai napig, egy nőket közvetlenül érintő probléma.

A női lét számos szépséget, és legalább ennyi nehézséget is hordoz magában. Pláne napjainkban, amikor komoly társadalmi ideálokkal és elvárásokkal kell minden nőnek szembenézni és azoknak megfelelni.

Mint ahogy azt már eddig is tudtuk, a közösségi média hatalmas erővel bír, és sajnos nem mindig a pozitív irányba bírálja el a dolgokat, hanem az esetek többségében a társadalom nézetét tükrözi. Amint egy félmeztelen kép éri a közösségi oldalak felületét, legyen szó akár egy szoptatás közben készült fotóról, az azonnal törlésre kerül. Sokan zavarodottan állnak a dolog előtt, nem igazán értik az üzenetet, amit a média közvetíteni próbál. Ezek szerint a női idomok csak amolyan, zárt ajtó mögötti pillanatokban láthatóak, más különben kötelesek vagyunk elrejteni őket a külvilág elől? A média a kifogástalan, tökéletes megjelenést közvetítve, azt tudatja a nőkkel, hogy ránctalanok, szőrtelenek, fittek és szépek kell, hogy legyenek a nap 24 órájában. De őszintén mindannyian tudjuk, hogy az élet ennél sokkal többől áll. Az igazság az, hogy azért, mert éppen borotválatlanok vagyunk, menstruálunk, nem tökéletes a megjelenésünk, vagy éppen úgy érezzük, nem hordanánk szívesen melltartót, még nem leszünk kevésbé értékesek, kevésbé nőiesek vagy kevésbé emberek.

A berögződött gondolkodásmódunk megváltoztatása nagy mértékben növelheti önmagunk iránt érzett szeretetünket, egy eddig még soha meg nem tapasztalt módon. Ennek apropójából, a világszerte ismert ‘Szabadságot a mellbimbóknak’ mozgalom az egyenlőséget, a büszkeséget és a szabadságot képviseli, erőt adva minden nőnek, hogy legyőzze a társadalom által formált elvárásokat. A legérdekesebb kérdés, amit a fent említett mozgalom foglalkoztat, az az, hogy a férfiak és a nők egyaránt rendelkeznek mellbimbóval, azonban miért csak a nőknek kell rejtegetniük és takargatniuk azt?

“A női idomokat igenis büszkén kell viselni. Itt az ideje, hogy törlődjön minden olyan ideál, ami kellemetlen a nők számára, és első számú tényezővé válhasson az, hogy mindenki maga dönthessen saját teste szabadságáról. Elérkezett a kényelem és az önazonosság ideje” – erre hívja fel a figyelmet a FANNA, a magyar fenntartható ruhamárka legújabb írásában.

Létrehozva a #freethenippleswithFANNA kihívást, a márka arra ösztönzi a nőket, hogy ne féljenek jól érezni magukat a bőrükben, és legyen kényelmük az első számú szempont a melltartó nélküli pillanatokban.

“A nőiesség arról szól, hogy boldog vagy a bőrödben, hogy azt csinálod, amit szeretsz, ami téged boldogsággal tölt el. Hogy önmegvalósítasz. Akárhogy nézel ki, csak az számít, hogy TE hogy érzed magad” – Nagy Fanni tervező és tulajdonos.