Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Évről évre növekszik a 18-25 év közötti online kaszinó felhasználók száma. Az okos telefonok térnyerésének köszönhetően a fiatal korosztály már egyszerűen, mobilról is csatlakozhat az oldalhoz, ahol számos lehetőség várja őket, hogy egy pár órás szórakozás keretében kiszakadjanak a mindennapokból.

A Twitch Triumvirátus Challenge kampány, ahogy nevében is benne van, a fiatal korcsoport által kedvelt Twitch streaming szolgáltató platformon jött létre, ami valós idejű videó megosztást és azonnali kommunikációt tesz lehetővé a gamer világ szerelmeseinek. A verseny során a Vegas.hu már meglévő két streamere mellé kereste azt a harmadik személyt, aki a legvagányabb 5 perces videót készíti el a tudatos online kaszinózásról és az arra vonatkozó szabályok betartásáról, mindezt egy kis játékkal megfűszerezve.

„Ahhoz, hogy egészséges keretek között kaszinózzunk, tudnunk kell, hogy ez nem egy megélhetési forma, még ha pénzt is lehet vele nyerni, akkor is csak annyit költhetünk, amennyit megengedhetünk magunknak” – példaként egy jó tanács a tudatos fiatal generációtól, akik nevezésükkel elindultak a Vegas.hu versenyén.

„Nem újkeletű felismerés, hogy a videójátékok közvetítésére szakosodott platform fogyasztói fogékonyak lehetnek a szerencsejátékok iránt is, hiszen a gaming iparág is előszeretettel alkalmazza a véletlenszerűségre épülő izgalmas megoldásokat termékeiben. Fontos, azonban, hogy felhívjuk az RNG játékmechanizmusokat már természetesnek elfogadó fiatalok figyelmét a valós tétű szerencsejátékkal járó súlyosabb kitettségre is – mondta el Mezősi Tamás, a Vegas.hu-t is üzemeltető LVC Diamond Kft online üzletágának termékigazgatója. – Természetesen örülünk, ha minél többen találnak mértékletes kikapcsolódási formát a Vegas.hu-val, de azt mindenképpen szeretnénk hangsúlyozni, hogy a videójátékok kapcsán felmért kockázattűrő képességüket egy az egyben nem javasolt beépíteni az online kaszinó fogyasztási szokásaikba” – tette hozzá.