Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Generali 190 éves sikertörténetének első globális reklámkampányát indítja el idén, amellyel elsősorban munkáltatói márkáját és nemzetközi imázsát kívánja újraértelmezni. A vállalatcsoport a világ 50 országában tevékenykedik 61 millió ügyfelet kiszolgálva, mindehhez pedig a közel 150 000 fős tanácsadói hálózatuk teremti meg a biztos hátteret. Őket állítja a középpontba a többcsatornás marketingkommunikációs kampány.

A globális kampányt először Olaszországban és Spanyolországban, majd Lengyelországban, Indonéziában, Magyarországon és Ausztriában indítja el a biztosítási vállalatcsoport a klasszikus és digitális médiamix valamennyi csatornáján megjelenve. A nyomtatott médiumoktól kezdve a rádiós és televíziós reklámszpotokon át a közösségi média platformokon, valamint az outdoor és webes felületeken is láthatóak lesznek majd a Generali brand megújulásához kapcsolódó üzenetek. A kampány első fázisa a cégóriás hatalmas tanácsadói bázisára épít, az októberben kezdődő második szakaszban a márka megújulása lesz fókuszban, a 2021-es év pedig már a legfontosabb termékfejlesztésekről és szolgáltatásokról szól majd.

A most induló kampány főszereplői a Generali tanácsadói, akik a márka arcaként jelennek meg a helyi közösségekben: biztos és hosszútávú kapcsolódási pontot jelentenek a biztonságot nyújtó termékekhez és szolgáltatásokhoz. Legyen szó egy újonnan berendezett otthonról, közelgő utazásról, váratlan balesetről vagy betegségről, esetleg ellopott bankkártya adatokról, a Generali tanácsadói a nap 24 órájában állnak rendelkezésre naprakész megoldásokkal és számos kiegészítő biztosítással, melyekkel megkönnyítik az ügyfelek mindennapjait.

Árr Mariann, a Generali márkáért felelős vezetője elmondta: „a Generali cégcsoport 2021 stratégiájának alappillére a márkánk globális megújítása. Ez nem csak azt jelenti, hogy változatos csatornákon kínálunk kapcsolódási pontot a személyre- és élethelyzetre szabott termékekhez és szolgáltatásokhoz, de szeretnénk minél jobban megismerni az ügyfeleinket: megoldani a problémáikat, enyhíteni a félelmeiket, biztos alapokon nyugvó partnerséget kialakítani velük. Ez különösen fontos ebben a változó, bizonytalan világban”.