Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Cherrisk alapvető célja, hogy segítse az embereket az adaptációban egy folyamatosan változó, gyakran kiszámíthatatlan világban. A koronavírus terjedésének megakadályozása és az idősek védelme érdekében természetesen a CHERRISK is otthonmaradásra buzdítja követőit, felhasználóit. Alkalmazkodva a nemzetközi helyzethez, több változást is bevezettek:

Átmenetileg szünetel az utasbiztosítás, amíg a külföldi utazások kormányzatilag nem javasoltak.

  • A veszélyhelyzetre való tekintettel a CHERRISK alkalmazása, a CherryGO a sétálás, biciklizés és futás helyett, mostantól az otthonmaradást is ösztönzi: március 23-tól visszavonásig naponta 30 cserkót kapnak a felhasználók, függetlenül attól, hogy mozogtak-e.
  • Az új jótékonysági goodie beváltásával bárki támogathatja az Idősek Barátai Program munkáját, akik az adományból rászoruló budapesti nyugdíjasoknak juttatnak tartós élelmiszereket, hogy ők – mint legveszélyeztetettebb csoport – otthon tudjanak maradni.

Érezhetően, közel ötödével visszaesett az emberek mozgása a koronavírus és a „social distancing” miatt – ez derül ki a CherryGO adataiból. A visszaesés már most is látszik a CherryGO-ban gyűjtött cserkók számából, az előző átlaghoz képest máris közel 20%-kal visszaesett az összegyűjtött cserkók száma.