Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

2019. november 1. és december 15. között az olvasók promóciókon, egyedi kreatívokon és outdoor megoldásokon keresztül ismerhetik meg a megújult kívánságlistát, ajándékküldő szolgáltatást, ajándékkeresőt, könyvértékelési rendszert és törzsvásárlói programot.

CLP_BL_XMAS_2019_Andi_lo-res

A kreatív koncepció követi a kampány fő gondolatát, miszerint a jó könyvek nemcsak a kikapcsolódásban segítenek, hanem formálják a személyiségünket és életünk részeivé is válnak. Ezt az olvasó és könyv közötti egyedi kapcsolatot mutatja be a Bookline előkarácsonyi kampánya. A webáruház 29 alkalmazottjának a főszereplésével a kreatívok egy-egy meghatározó könyvélményt dolgoznak fel.

Bookline_Széna_tér_épületháló2

A képeken szereplő márkanagykövetek egyenként választhatták ki kedvenc műfajaikat, a mögöttük megjelenő, az olvasásélményt bemutató árnyékaik pedig személyre szabott, kézzel készített illusztrációkkal készültek. A kreatívokon található könyvajánlók a sci-fi, mese, fantasy, hobbi, romantika és krimi műfajainak legfrissebb újdonságait mutatják be.

CLP_BL_XMAS_2019_Peter_lo-res

A november elején induló országos kampány mellett a hónap második hetétől az Akácfa és a Kádár utcában két tűzfalon, a Széna téren pedig épülethálón jelenik meg a Bookline kampánya, amikhez – a kampány fő gondolatát követve – külön készültek egyedi illusztrációk.

AZ ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.

Marketingigazgató: Sándor Gabriella

Brand manager: Gál Cintia

Szövegíró: Frauenhoffer-Piller György

Senior grafikus: Szécsi Gergely

Grafikus: Przibislawszky Renáta

Webdesign-specialista: Zolnay Gábor

Marketingkoordinátor: Stossek Sára

PR-manager: Jávor Zsófia

PR-asszisztens: Mihályi Dávid

Médiamanager: Szabó-Kenderesi Kata

Médiakoordinátor: Herczegh Zoé

Social media: Bojér Marianna

Tűzfalillusztrátor: Szakáll Szilvia

Tűzfalfestés: Színes Város Csoport