Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az együttműködés célja egy olyan storytelling megalkotása, amely tükrözi a történelmi helyszínen alkotott modern épület, múlttal és jelennel való találkozását. Fontos szempont továbbá, hogy ezt a márkaépítéshez használt storyt integráltan alkalmazhassa, a hotel épületegyüttesben üzemelő összes egység, mint például a KIOSK Buda vagy a Leo bar. A Hotel Clark legösszehangoltabb külső motívuma, a Lánchidat megelevenítő 1650 darab oroszlánfej, amelynek jelenléte erőt és eleganciát sugároz. A Republic Group ezért egy egyedi külső és belső identitást is magába foglaló stratégiát alakított ki.

„A Clark egy kompromisszumok nélküli és lélegzetelállító hotel, amely számos egyedi (márka)értéket és tulajdonságot hordoz. Egy marketinges számára ez egy igazi örömprojekt, amelyet a startégia-alkotástól kezdve a konkrét megvalósításig megfűszerezett az ügynökséggel való kiváló kapcsolat is” – nyilatkozta Kiss Csaba marketing menedzser.

clark10a

Meghatározó szempont volt az is, hogy kézzel fogható élménnyé alakítva a történetet „életre lehessen kelteni” pozicionálás elemeit a vendégek számára. A Hotel Clark design-jának feladatai folytatódtak az arculati facelift-től, a hirdetések és master eDM tervezésén keresztül, egészen a promóciós anyagok megálmodásáig. Oláh Alexandra vezetésével a digitális department pedig olyan feladatokért felel, mint a website teljes átalakítása, az online hirdetési és social stratégia kialakítása és annak folyamatos menedzselése, mérése.

„Nagyon örülünk, hogy a Hotel Clarkkal dolgozhatunk együtt, nem csak azért, mert egy nagyon izgalmas szereplő a szálloda piacon, hanem, mert a teljes online kommunikációs ökoszisztémájában részt vehetünk. Így igazán hatékony megoldásokat tudunk nyújtani a tervezéstől kezdve az utókommunikációig” – nyilatkozta Oláh Alexandra, a Republic Group digitális vezetője.