Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Idén egy 360 fokos kampánnyal teszi emlékezetessé a nyarat a márka: minden szerdán ingyenes DJ-szettel várja a valódi élményeket keresőket a város egyik legjobb naplementés helyszínén, a duna-parti Wasser-Budapestben. Az eseménysorozat mellett kontentmarketinggel, nyereményjátékkal és egyedi eladáshelyi promócióval teszi teljeskörűvé a kampányt.

Júniusban indult útnak a TUBORG #opentomore eseménysorozata. Az ingyenes programsorozat egy Szakács Gergő unplugged koncerttel és a Follow The Flow még sosem látott formációjával indult.

Q-Cee01

Az OPEN TO MORE kampánnyal arra ösztönzi a TUBORG a fogyasztókat, hogy legyenek nyitottak, kíváncsiak, fedezzék fel a körülöttük lévő világot és szerezzenek új élményeket. Mindehhez szervesen kapcsolódik a zene, ami élőben az igazi, baráti társaságban, a kezünkben egy üveg jéghideg TUBORGGAL.

Az eseménysorozat mellett egy nyereményjátékkal is készülnek. Az OPEN TO SUMMER játékban résztvevők között naponta, illetve hetente fiatalos nyereményeket sorsolnak ki, a fődíjat elnyerő pedig egy DJ-pulttal, és egy iPad-del teheti még élvezetesebbé a hajnalig tartó nyári bulikat. A játék időtartama (2019. június 17. – 2019. augusztus 18.) alatt a legtöbb érvényes pályázatot benyújtó játékos egyedi longboard különdíjban részesül.

Tigran02

A zenét a boltokba is beviszik: négy budapesti Tesco áruházban elhelyezett kioszkokban tabletről hallgathatják a vásárlók az öt különböző stílusú TUBORG dj-mixet.

2018 márciusa óta az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség a Carlsberg Hungary Kft. digitális ügynöksége, amely elsősorban a digitális tartalomszolgáltatás, kreatív tartalomgyártás, social media menedzsment, illetve weboldal hosting és kezelés feladataival támogatja a vállalat a Carlsberg, TUBORG és 1664 Blanc márkáit. Mindezek mellett az #opentomore eseménysorozat szervezését, a nyereményjáték lebonyolítását, valamint az in-store promóció tervezését és kivitelezését is az Extreme Net végzi.