Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Több nemzetközi és itthoni példa is azt igazolja, hogy a reklámszpotokhoz felhasznált zenék a márka és a zenész, együttes szempontjából is előnyévé válik az ismertség és közkedveltség tekintetében. Sőt, egészen meglepő népszerűségre is szert tehet az eleinte csak egy rövid reklámszpotnak induló zene. Ez történt a Rossmann Magyarország esetében is, amikor a reklám alatt felcsendülő néhány másodperces szám kedvenccé vált.

„Ez már a második olyan eset, amikor egy kampányban felhasznált dal olyan nagy sikert arat, hogy a rajongóktól annyi megkeresés érkezik felénk, hogy úgy döntünk, kérésükre külön megíratjuk az egész számot is. Nagyon örülünk és büszkék vagyunk arra, hogy sikerül olyan hozzáadott értéket teremtenünk a közönségünknek, amely arra sarkallja őket, hogy aktívan részt vegyenek a márka életében. Ez is azt bizonyítja, hogy a márkák egyre kiemeltebb szerepet töltenek be a mindennapokban és az olyan események, mint a Brand Tester élménypark, fontos találkozási pontot jelent” – magyarázza Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország marketing vezetője.

A szóban forgó „Really Wanna See” című dal Carmen Estevez nevéhez fűződik.

A jelenség maga jól mutatja, hogy milyen lehetőségek rejlenek a reklámokban, mint tematizált együttműködések színes tárházában és rávilágítanak arra, hogy mekkora igény van a márkákkal való minőségi találkozásra.

„Ez az igény adta számunkra az inspirációt a Brand Tester márkatesztelő élménypark megálmodásánál is. Eddigi tapasztalataink azt mutatják, hogy a vásárlók örömmel lépnek interakcióba a márkákkal különböző játékos és szórakoztató módokon. A zene is nagyon hasonló alapelven működik, hiszen egy érzelmi kapcsolódást alakít ki a márka és a vásárló között” – foglalja össze Czagány Alexandra, a Brand Tester márkatesztelő park főszervezője.