Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Coca-Cola Magyarország a segítségünkre siet idén decemberben: #SzerezzÖrömet kampánya során többek között Coca-Cola palackokon, valamint villamosmegállókban elhelyezett interaktív plakátokon keresztül ad konkrét tippeket, hogyan tehetik egymás napját szebbé az emberek.

villamosmegálló_CLP_szerezzörömet_Coca-Cola_1 (2)

Összesen 23 féle üzenetet rejtenek azok a city lightok, amelyeket a Coca-Cola Magyarország helyezett el a 4-6-os villamos vonalán. A Margit-híd, a Nyugati Pályaudvar, a Wesselényi utca, és a Móricz Zsigmond körtéri megállóban található plakát mellett elhaladók egy felhívással találkoznak, hogy a világnak több jóságra van szüksége, és mindenki, aki ezzel egyetért, egy gomb megnyomásával saját üzenetet kap a vállalattól. A kis nyomtatott kártyán bárki által megvalósítható és mindenki számára hasznos tanácsok szerepelnek, például hogy beszélgessünk egy idős emberrel, nevettessünk meg valakit, vagy épp főzzünk egyik szerettünknek valami finomat.

villamosmegálló_CLP_szerezzörömet_Coca-Cola_1 (1)

Már az első három napban, közel 1500 járókelő kért tippet a négy helyszínen arra, hogy hozzájárulhasson a világ jóságához. Az örömszerzők a Coca-Cola karácsonyi palackjainak címkéivel is szerezhetnek inspirációt arra, hogyan lephetik meg a számukra fontosakat, okozhatnak kellemes perceket a környezetüknek, vagy kedveskedhetnek akár a közelükben lévő idegeneknek is.

A Coca-Cola 0.5l PET palackjain elhelyezett összesen közel negyvenféle üzenet járul hozzá ahhoz, hogy az ünnepek közeledtével jobbá varázsoljuk a világot magunk körül. A karácsonyi kampány további elemekkel, így például TV- és moziszpotokkal, poszterekkel, épülethálókkal, bannerekkel és audio reklámokkal bátorít mindenkit arra, hogy #SzerezzÖrömet!
(BrandTrend)