Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Decemberben elindult a Katona József Színház és Republic Group közös kezdeményezése, a Katona Chairity. Célja, hogy a fiatalokhoz közelebb hozza a kultúrát, ezzel megteremtve a színházba járók új generációját. A program során a jeggyel rendelkezők felajánlhatják a helyüket a Katona nézőterén, és lehetőség nyílik a két egymástól teljesen különböző korosztály közös diskurzusára.

A tavalyi Katona 360 – Tiéd a színpad! folytatásaként létrejövő projekthez csatlakozott a színház több népszerű színésze is, így Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Rujder Vivien és Tasnádi Bence is átad néhány jegyet a jelentkezők számra. Emellett a társadalmi célú kezdeményezéshez a kulturális szférában népszerű személyiségek csatlakoztak: Szentesi Éva, Odett, Schoblocher Barbi, Kemény Zsófi, Vitáris Iván, az Ivan the Parazol énekese, illetve a Mary Popkids tagjai: Herrer Sári és Bártfalvi Sándor, Ott Anna, Stahl Barbi, és Nagy Kata színésznő.

“Régebben előfordult, hogy a barátaim azért nem jöttek el egy-egy előadásra, mert drágának tartották a színházjegyet. Belátom, hogy a színházbajárás luxus lehet egy középiskolás vagy egy fiatal egyetemista számára, pláne, ha jó helyen szeretne ülni. A másik korosztályos probléma, amit észlelek, hogy nehezen tervezünk előre, én magam is hajlamos vagyok az utolsó pillanatban határozni arról, hogy elmegyek-e egy koncertre vagy sem, ami a népszerű produkciók esetében sajnos későnek bizonyul. A Katona kampánya ebből a szempontból is megoldást nyújthat” – mondta az akcióról Tasnádi Bence, a Katona József Színház színésze.

Felajánló bárki lehet, jegyre jelentkezőnek pedig 16-30 év között kell lennie. A www.katonachairity.hu oldalon lehet jegyet felajánlani, a fiatalok pedig ugyanezen az oldalon jelezhetik foglalási szándékukat egy-egy jegyre. Az adott helyre regisztráló jelentkezők között a kérdéses előadás előtt sorsolnak – így kerül új tulajdonoshoz a jegy.
(BrandTrend)