Szeretteink támogatása és megbecsülése erőt ad a mindennapok nehézségeihez. Ennek az odaadásnak a méltóképpen való meghálálásában szeretne segíteni idén karácsonykor az Unicum: egy olyan limitált és egyedi Unicum díszdobozzal, amelyet a szeretett személlyel közös fotó díszíthet.
A kampány során olyan ismert és elismert párosokkal dolgozik együtt a vállalat, mint Wossala Rozina és Kánya Kata, illetve Marsalkó Dávid és Marsalkó Péter.
Az idei karácsonyi kampány középpontjába a családi értékek kerültek: most bárki rákerülhet szerettével a márka egyedi Unicum díszdobozaira. 100 szerencsés – aki november 30-ig feltölti fotóját a karacsony.unicum.hu weboldalra – megnyerheti személyre szabott, egyedi díszdobozát.
Aki azonban biztosra szeretne menni, annak december 14-én és 15-én személyesen is lehetősége lesz megvásárolni azt a budapesti Zwack Mintaboltban.
„A család az, ahonnan az alapvető értékrendünket megkapjuk, ahonnan elindulunk, és ide is térünk vissza az igazán fontos pillanatokban. Ezért tartjuk fontosnak, hogy a mindennapok során is ápoljuk ezeket a kötelékeket, az ünnepek alatt pedig különös figyelmet szenteljünk nekik” – mondta Zwack Izabella a vállalat karácsonyi kampánya kapcsán.
„A családunk számára kiemelten fontos a karácsony és a mostani időszakban középpontba állított értékek. Örülünk, hogy olyan emberekkel dolgozhatunk ismét együtt, akikre felnézünk” – tette hozzá Zwack Sándor.
„A rengeteg teendő miatt sokszor nehéz összehozni egy tartalmas találkozót a családdal, de igyekszem minél gyakrabban lehetőséget találni arra, hogy együtt lehessünk. Nagyon sokat köszönhetek a szüleimnek, és próbálom meghálálni nekik, hogy támogattak a pályámon” – mondta Marsalkó Dávid, a Halott Pénz zenekar frontembere. „Büszke vagyok a fiamra, és tudom, hogy ő is büszke rám” – tette hozzá Dávid fotóművész édesapja, Marsalkó Péter.
A másik páros, Wossala Rozina műsorvezető és édesanyja, Kánya Kata is izgatottan várták a kampány indulását: „Még nem volt rá példa korábban, hogy így dolgozzunk együtt. Külön öröm, hogy ezt egy olyan kampányban tehettük meg, aminek a középpontjában a számunkra is fontos családi értékeket állították.”
Az idei kampányra az Unicum három kisfilmmel készült, amiben a két páros és Zwack Sándor mesél a családról és annak fontosságáról – úgy, ahogyan korábban még nem hallhattuk őket.
(BrandTrend)