Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A SPAR International és a SPAR Magyarország partnerségben támogatja azt a majdnem 1000 atlétát, akik a július 8-ig tartó eseményen részt vesznek. Ezek a fiatal sportolók összesen 48 országot képviselnek, és sokuk számára az Európa-bajnokság lesz az első nemzetközi megmérettetés.

A 2001-ben vagy 2002-ben született versenyzők számára nyitott U18-as bajnokság helyszíne az Olimpiai Sportpark lesz, de Győr egész városa gyönyörű környezetet biztosít az eseménynek.

A SPAR Magyarország jelentős helyszíni támogatást biztosít az U18-as Európa-bajnokságon a SPAR Életmód sátor révén, amely sajátmárkás termékek kóstolóját, valamint számos szórakoztató és fejlesztő játékot is kínál a fiataloknak. A vállalat ezen kívül 1500 ajándékcsomagot állít össze az esemény önkénteseinek, amelyben a SPAR convenience üzemének sikertermékei, a SPAR enjoy. szendvicsek, valamint gyümölcsök is helyet kapnak.

Az ilyen jellegű események nemcsak a SPAR márka globális ismertségét növelik, hanem kiváló lehetőséges is biztosítanak a SPAR International lokális partnereinek arra, hogy izgalmas marketing kampányokat bonyolítsanak le. Az Európa-bajnokság felvezető időszakában a SPAR Magyarország különböző saját közösségi média csatornáin, hírlevelében és bolti promóciós szóróanyagok és plakátok segítségével hirdeti az eseményt, segítve az ismertség, valamint a helyi sportolók támogatásának növelését.

spar

A vállalat egészségtudatos és speciális termékkínálatának folyamatos bővítésével és a rendszeres testmozgás támogatásával egyaránt partnere a professzionális versenyzőknek és a szabadidős sportok szerelmeseinek is. A SPAR tavaly indított és idén jelentősen kibővített Életmód Programja – a megfelelő táplálkozás és az aktív mozgás kialakításával – mindenkinek segít, hogy könnyebben elérje kitűzött céljait az egészségtudatos életmód megvalósítása terén.
(BrandTrend)