2018 tavaszától megújult csomagolással kerül piacra a Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték. A receptúra 2014-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat, 2018-ban pedig Az Év Terméke lett beltéri falfesték kategóriában a fogyasztók döntése alapján.
“Az új arculattal a dizájn mellett a praktikumra helyeztük a hangsúlyt. Azzal, hogy megszűntettük az 5 színcsoportos csomagolást, egyszerűbbé tettük a termékek kihelyezését. Az egyszerű, modern és letisztult csomagoláson látható nagyméretű, színhű színmutató címkével a vásárlókat segítjük a választásban. A Poli-Farbe Platinum emblematikus virágait mindenképpen szerettük volna megtartani, de azokat is újragondoltuk, így mostantól rajzos, stilizált virágok szerepelnek a dobozokon pasztell árnyalatokban. A legfontosabb terméktulajdonságok is az arculatra kerültek, ezeket piktogramokkal mutatjuk be” – mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe ügyvezető igazgatója.
Az új termékarculat a Focus Creative munkáját dicséri. A Poli-Farbe kommunikációs ügynöksége a KRQ Communications.
(BrandTrend)