Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Paloma az elmúlt években minimális marketing támogatást kapott. Így a tulajdonos Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. az intenzív növekedésben bízva úgy döntött, 2018-ban nagyobb hangsúlyt helyez a brandre, és imázs tv-kampánnyal is megerősíti.

A cél nemcsak a versenytársaktól jól megkülönböztethető reklámfilm elkészítése volt, hanem egy, a márka imázsát megalapozó, annak személyiséget adó kommunikáció elindítása is.  A Paloma vásárlóközönségét jelenleg elsősorban a középkorú, vagy annál idősebb nők teszik ki, akik értékelik a termék intenzív ízét, megbízható minőségét és kedvező árát. Az ő megtartásuk mellett azonban a fiatalabb, városi közönséghez is szólni kívántak a humoros, laza, modern kampánnyal.

A szpot főszereplője Scherer Péter, aki „saját magát” alakítja a filmben. Éppen egy szappanopera egyik szerelmi jelenetének felvételét látjuk, a kávéra szomjazó szereplő azonban hiába szeretné nevén szólítani hölgy partnerét, a szájára Pamela helyett csak a Paloma kívánkozik. A helyzetkomikumot végül egy jó erős fekete oldja meg, amely átlendíti a fáradt színészt a holtponton.

A reklámfilm január 15-től fut a televízióban.
(BrandTrend)