Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Scitec Nutrition évek óta egy kiskereskedelmi arculattal van jelen a piacon, amelyet elsősorban a bevásárlóközpontokban található üzletekben valósított meg, illetve az utóbbi időszakban már a kisebb márkaboltokat is ennek megfelelően alakította át. A több mint 120 üzletegység vizuális megjelenése eddig elsősorban azokhoz a fogyasztókhoz szólt, akik életvitelszerűen sportolnak vagy keményvonalas testépítők. Az aktuális trendeknek megfelelően azonban a Scitec Nutrition termékei már eljutottak azokhoz a vásárlókhoz is, akik nem versenyszerűen sportolnak, de az egészséges, aktív életmód hívei, vagy épp változtatni szeretnének étkezési szokásaikon.

uj koncepcio a scitec uzleteiben_1

„A táplálék-kiegészítők és vitaminkészítmények mellett olyan termékfejlesztéseken van túl a Scitec Nutrition, amelyek megoldást kínálnak a diétázók számára is. Ilyenek például azok a csokoládék, palacsinták, fagylaltok és muffinok, amelyek alacsonyabb cukortartalommal, de magasabb fehérjetartalommal rendelkeznek, így bűntudatmentesen fogyaszthatók bárki számára – mondta Nagy Réka retail manager. – A jelenlegi trend azt mutatja, hogy a lifestyle fogyasztók is egyre tudatosabban keresik a rohanó életmódjukba könnyen beilleszthető egészséges termékeket, amelyeket a Scitec Nutrition kínálatában meg is találnak. A megfelelő szaktudással rendelkező eladók pedig abban segítik vásárlóinkat, hogy életmódjuknak, étkezési és sportolási szokásaiknak megfelelő termékkörre is javaslatot tegyenek.”

uj koncepcio a scitec uzleteiben_2

Az aktív és egészségtudatos célcsoport hatékony elérése érdekében a vállalat megváltoztatta kiskereskedelmi arculatát is, hogy egy kellemes hangulatú és jól áttekinthető üzletbelső fogadja a vásárlókat. Az első újragondolt Scitec Nutrition márkabolt a Corvin Plázában nyitott meg december 14-én. Az üzletegység egy részét teljesen új design szerint alakították ki, amivel a szélesebb sportoló közönséget szólítják meg, valamint a ruházat és kiegészítő kínálatunknak is nagyobb szerep jut.
(BrandTrend)