Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Újabb lojalitáskampányt indított a Rossmann a téli szezonra. Ezúttal különleges, „Városi Legenda” designnal ellátott ágynemű szettek az ajándékok, amelyeket a hűséges vásárlók kedvezményesen szerezhetnek be. A kommunikáció kitűzött feladata így nem csupán a promóció népszerűsítése volt, hanem az egyedi, rajzos paplan- és párnahuzatok, lepedők megismertetése is a fogyasztókkal.

A hűségprogramhoz készülő kreatív anyagok az ágyneműszettek vonalas vizuális világát elevenítik meg. Ebbe csöppen bele álmában a reklámfilm két főszereplője, akik egy közös, romantikus városi kalandot élnek át együtt. Csak amikor felébrednek, akkor tudatosul a nézőben, hogy a fiatalok a valóságban két külön ágyban fekszenek, és a legendás ágyneműhuzatok teremtenek kapcsolatot közöttük.

A szpot vegyes technikával készült: ennek során a vektoros designokból négy vonalgrafikus háttér készült, melyeket összeillesztettek a kameramozgásokkal. Vágás helyett animációs áttűnések segítségével váltakoztak a helyszínek a filmben. Ennek köszönhetően a szereplők végig az álomszekvenciában maradtak. Az egyedi animáció adott háromdimenziós mélységet és elevenséget az ágyneműhuzatok vonalrajzos világának. A greenboxos forgatáson a szereplőket különleges technikával mozgatták, hogy jól illeszkedjenek a filmbeli jelenetekhez. Például ahhoz, hogy a rajzolt autóból „kiröppenjenek”, a forgatáson egy darunak kellett felemelnie őket. Az autót – ami egyébként az ágynemű huzatok egyikén is megjelenik – egy népszerű romkocsma legendás Trabantja ihlette.

A film zenéjét a Wellhello jegyzi, a kampányhoz készült új daluk, a „Zuhanj belém!” rövidesen teljes változatban is megjelenik, és a Zsáner című lemezükön is szerepel majd.

A lojalitáskampány részeként a gyűjtögetős, matricabeváltós mechanizmust nyereményjáték is kiegészíti.
(BrandTrend)